2014. október 12., vasárnap

14. Rész!

- Will, nem erről volt szó! - ordított Windz.
- Mit számít ez? Csak nem összemelegedtél a lánnyal? Tudhatnád, hogy nem örömmel teszem ezt. - mondta Will.
- Nem érdekel, engedd el a lányt! - kiabált tovább Windz.
- Azt hiszem nem értjük egymást. Nem jópofizni hozattam ide, ezt te is jól tudod. Dolgom van vele. Most pedig menj, és végezd a többi feladatod. - mondta Will.
- De azt sem mondtad, hogy kínozni fogod, és vallatni. Erről miért nem tudtál szólni? Úgy tudtam, hogy itt mindenki elmond egymásnak mindent. Az érdekes, hogy Frost és Nova is tudott róla, sőt, biztosra veszem, hogy még Kazuya is tudta ezt előttem. Mire véljem ezt Will? - vonta felelősségre Windz Will-t.
Ekkor belépett a szobába egy hosszú, szőke, felkötött hajú férfi, arany színű, lovagi öltözékkel, nagy harci pallossal, akit Kazuya-nak hívtak.
- Miért baj az, ha én is tudom? - mondta Kazuya.
- Azért, mert mindenki tudta, de én, aki elhoztam a lányt, nem! - mérgelődött tovább Windz.
- Ismerlek Windz. Ha elmondtam volna, hogy mi célom van még a lánnyal, akkor alapból ellenségeskedtél volna, és el sem hoztad volna. Nem így van? - magyarázott Will.
- De, de ez akkor is.. - morgott Windz.
- Amúgy meg, miért nem látogatod meg a cellánál? - kérdezte Kazuya.
- Igazad van.. Inkább megyek. De ezzel még nincs vége. - mondta Windz.
- Hogy nincs vége? Hisz el sem kezdődött. - nevetett Kazuya.
- Nevess csak.. De az nevet igazán, aki utoljára nevet. - mondta Windz, majd kifordult a szobából, és elindult Alexis tömlöce felé.
Eközben a Halott kastélyban.
- Szfinx, ha még egyszer kérdezés nélkül hozzányúlsz valamihez a laborban, esküszöm, hogy kinyírlak!! - mérgelődött Prince.
- Mi van már, csak megnéztem 1-2 fiolát.. - mondta Szfinx.
- 1-2 fiolát? Az egész polcot felforgattad! És úgy látom még hiányzik is valami.. - mondta Prince.
- Jaa, tényleg, valami pondora, vagy kondora néven felcímkézett fiola leesett. - nevetett Szfinx.
- Hogy mi? A Pandora főzet? Abból az volt az utolsó fiola, és pont szükségem lenne ráá. - jött majdnem a sírás Prince-re.
- Nem nagy cucc az, na, most mit vagy úgy oda? - kérdezte Szfinx.
- Nem nagy cucc? Tudod mit, azonnal elmész nekem sárkányfűért, hogy pótoljam azt, amit elpocsékoltál! - kiabált Prince.
- Jól van, jól van, nyugi már. Elmegyek és hozok neked izé füvet, csak ne ordíts! - mondta Szfinx.
- Ajánlom is! - mondta Prince.
Focou épp befejezte az ebédjét, amikor Fantom ugrott elé.
- Sziiiia Focou! - nevetett Focou arcába Fantom.
- Te jó ég, rám hozod egyszer a szívbajt. Miva'? - kérdezte Focou.
- Lenne egy ici-pici feladatom a számodra. - mondta Fantom.
- Nyögjed! - válaszolt Focou.
- Szeretném, ha elmennél a Moon várhoz meglesni, hogy mi folyik ott. - mondta a feladatot Fantom.
- Rendicsek, majd jövök. Ahoi! - köszönt Focou, majd el is indult.
Már majdnem a várhoz ért, amikor 2 férfi, Frost és Nova útját állták.
- Na nemár. Érdekes, hogy én akárhányszor eljövök erre, mindig belebotlok valakibe, akivel harcolni kell. - mondta Focou kedvtelen tekintettel.
- Más reakcióra számítottam tőled. - mondta Frost.
- Hát ugyan mire? - kérdezte Focou.
- Nem mindegy? Essünk neki! - mondta Nova lelkesedve.
- Hát akkor uccu neki! - mondta Focou, majd el is tűnt.
- Nemááár, azt hittem harcolni fogunk. - szomorkodott Nova.
- Nem ment el te idióta. - mondta Frost.
- Na most mi van? Én sem tudhatok mindent. - mérgelődött Nova.
- Kukucs! - ugrott Nova elé Focou, majd mikor pengéjével készült átszúrni, Frost elrúgta Nova-t, majd engedte, hogy Focou őt szúrja át.

Vajon mi a terve Will-nek? Focou mit tesz 2 ellenfél ellen?
Megtudhatjátok a következő részben..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése