2014. november 16., vasárnap

16. Rész!

 - Gyere Wolf, megérkeztünk. - mondta Seth.
 - Hová? - kérdezte Wolf.
 - Vedd úgy, hogy ez egy ajándék. Erisz, Kaiia, Focou és a többi utánpótlására készítettem valami nagyérdeműt. De nézd meg a saját szemeiddel. - mosolygott gonoszul Seth.
 - E-ez, ez lehetetlen. Mikor csináltad, hogy észre sem vettem? - tátotta száját Wolf.
 - Hát, mikor megalkottam Eriszt, már tudtam, hogy nehéz lesz neki parancsolni, így nem sok hasznát vettem. Ezért az ő teremtését alapjául véve elkészítettem őket, de tökéletesítettem rajtuk. Mindegyik egyed a parancsomat várja. Addig pedig itt alusszák álmukat. - magyarázott Seth.
 - Ez zseniális. Most aztán kitettél magadért. - nevetett Wolf ördögien, csillogott a szeme az örömtől.
 - Köszönöm! - mondta alattomosan hangzó hanglejtéssel Seth.
 - De tulajdonképpen mik is ezek? - kérdezte Wolf.
 - Lycan-oknak neveztem el őket. Két lábon járó, farkas szerű lények, hatalmas karmokkal. Ami mégis különbözik az eddigi kísérleteimtől, és Erisz-től, az az, hogy nem szerves szövetekből áll. Arany, ezüst, réz, acél és egyéb fémekből épülnek fel, mesterséges intelligenciával ellátva. A tökéletes gyilkológépek. - magyarázott Seth.
 - Bámulatos! A Bestia klán újra hatalmas lesz. - nevetett Wolf.
 - A két imitátorra visszatérve. Nem vagyok benne biztos, de úgy gondolom, hogy egy Azoris-on kívüli laboratóriumhoz van közük. Kb. 150 éve, volt egy laboratórium, ahol klónozással, mesterséges testekkel és intelligenciával, agyátültetéssel, és számos egyéb fejedelmi klánok törvényei által tiltott kísérletekkel foglalkoztak. Úgy vélem, hogy ők egy ottani kísérlet eredménye, de arra nem jöttem rá, hogy mi lehet a céljuk. - magyarázott Seth.
 - Értem. Ez bosszantó. - szólt Wolf.
 Eközben a Grande szállásánál:
 - Hahó, Alexis, hallasz? Merre vagy? - szólt Windz a cellajáratba térve.
 - Utolsó cella, bal oldal.. Ki vagy amúgy? - szólt Alexis.
 - Na végre megvagy! - sóhajtott Windz.
 - Te vagy az? TE FÉREG! VAN KÉPED IDEJÖNNI ÉS JÓPOFIZNI? BECSAPTÁL! TŰNJ INNEN! - ordított Alexis.
 - De, én csak.. - szólt volna Windz.
 - SEMMI DE, NEM HISZEK NEKED, MONDHATSZ BÁRMIT! - vágott szavába a leány.
 - Kérlek, ne haragudj, nem gondoltam, hogy Will eddig elmegy. Kaptál amúgy ételt már, vagy hozzak? - kérdezte Windz, közben nyelt egyet.
 - Te tényleg ilyen hülye vagy? Ne fárassz már.. - nézett Alexis maga elé.
 - Legalább akkor a teljes neved áruld el nekem. - nyögte ki szomorúan Windz.
 - Alexis Armstrong. - mondta Lex.
 - A.. A.. Armstrong? - döbbent le Windz, majd folytatta - Te William és Annabeth Armstrong, a Moon klán egykori uralkodóinak lánya vagy?
 - Te ismerted a szüleimet? - vágott rá gyorsan Alexis.
 - Annál többet is.. - üvegesedett be Windz szeme a könnyektől.

Vajon mit tud Windz, amit Alexis nem? Mit fog kezdeni Wolf a Lycan hadsereggel?
Megtudhatjátok a következő részben..!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése